недеља, 9. октобар 2016.

Dopisivanje sa životom

 ŠALJE  : 
 PRIMA : Život

Idem  laganim korakom, sve je oko mene novo, imam pravo da pogresim jer ne žurim , ne plašim se. Čak i ako pogrešim svi mi kažu još si mlad, naučićes. 

ŠALJE  : Život
PRIMA : 

Vreme je relativno , shvati da ga nemaš puno . Ako se trudiš da ga iskoristiš , shvatićes koliko malo vremena imaš. Požuri ! Uskoro će sve postati staro , menjaj sredine, stvoren si da se krećeš . Svedi greške na minimum , skoncentriši se da učiš brzo , a ne na to da možeš da pogrešiš . Ali se i opusti . uživaj . 

ŠALJE  : 
PRIMA : Život

Ma uživam dok sam mlad , a i rekao si da uživam. Opuštam se , hoću nešto novo ali već je staro sigurno . Ne želim iz zone sigurnosti . Grešim , ali greše i ostali . Učim ali ne mogu baš na sve da skoncentršem. 

 ŠALJE  : Život
 PRIMA : 

Da bi sve postigao , moraš da odrediš prioritete. Moraš da znaš sta hoćes od mene , da bi ti na vreme stvorio uslove za to , nisi jedini .  Ne prati masu  , biraj svoj put . Vreme teče!

ŠALJE  : 
PRIMA : Život

Hvata me nervoza , idem malo brže . Ali ne znam gde . Biće gore ako izadjem iz zone sigurnosti . Grešim dosta, kasnim za vremenom . Svi se kaju , a  i ja. Ne mogu da ih krivim , pošao sam za njima svojom odlukom . Gubim motive za sve , sve je isto oko mene. Svi osuđuju moje greške .

 ŠALJE  : Život
 PRIMA : 

Rekao sam ti da vreme leti , verovao si da imaš puno vremena , vidiš i sam sad da nemaš. Ti si birao svoj put . Nisi se kretao , a stvoren si da se krećeš . Gledaš ostale a ne radiš na sebi . Šta radiš sad ?

ŠALJE  : 
PRIMA : Život

Trčim , jurim vreme i svoje greške. Sve je oko mene staro , nemam motivaciju više. Više nisam mlad, a osuđuju se moje greske. Ne znam odakle da krenem , niko nije uz mene. Svi su otišli i napustili me . A trudio sam se . Ne znam više šta da radim , šta sam ostvario iza sebe. Kaži mi ! Gde sam pogrešio???

ŠALJE  : Život
 PRIMA : 

...





Нема коментара:

Постави коментар