недеља, 25. септембар 2016.

,,Ego ,,

Ogledalce reci mi ko je najlepsi ,mozda napravis od mene narcisa ,ajde ! zagolicaj moj ego ,ajde !
Dozvoli mi da osetim kako je to ,da osetim to zadovoljstvo ,da me niko ne moze izvuce odatle .ajde!
Uradicu sve da te podrzim u tome,bicu maksimalno tvrdoglav ,osecam se dobro tako zatvoren .ajde!
Sve je oko mene lepo ,sve je oko mene super svaki put kad  naredim ,kazi mi ajde,ko je najbolji ! ajde !

Ogledalce ? Sta si to uradilo sa mojim razmisljanjem ? Ovom neiskrenom transformacijom ,ovo nije ono sto sam hteo ?Ajde kazi mi !
Ova sigurnost je samo bila iluzija,ne zelim vise taj osecaj ! Niko ne prica o promeni ,o meni !ajde kazi mi !

Uradicu sve da se oporavim ,da bude kao pre,da nadoknadim sve propusteno !Da se napokon izvucem ! Hocu !
Sve je oko mene lepo ,sve je oko mene super ,pre nego sto moj ego kaze .Ne zelim vise da gledam u tebe ! Ne ! 

Ova ,po meni , izvanredna pricica o tome kako ego moze da transformise licnost potice zapravo iz pesme . Ovo je pesma ,i moj malo slobodniji prevod ,onako kako ja dozivljavam pesmu . Francuska pesma koju mi je preporucio drug odatle ,i ja sam odusevljen njome. 
Fascinantno mi je kako je tekst inteligentan i pominje u prvom delu pesme ,osobe koje hoce da budu iznad svega ,da podrzavaju svoj ego koji je po njima iznad svega, Pa i njih samih . Nista ne moze da ubije talenat kao ego !

U drugom delu pesme je situacija da osoba pocinje da shvata gresku ,u realnosti je to retko hahah kada vidi da ego ,stvara iluziju ,stvara kao sto se u originalnoj pesmi kaze ,,mehur,, zatvoreno stanje ,najbolje je tako ,a zapravo zeli da ga ljudi vide i cene ,jer je kao ,,svoj ,,

U trecem delu zeli da se izvuce iz svega ,da bude kao pre,jer vidi da zivot moze imati stabilnost i bez ega ,velikog ega, 

U svemu tome mene fascinira da on kroz sve tri faze,svojom voljom i radi lose i radi dobre stvari , Po meni volja je jedina iznad svega ,to je moc ,To je pouka koju zelim da prosledim ,covek moze sve,ako to zeli . Ogledalce ne upravlja njime,ono je samo tu ,materijlno,nije magija,on u glavi stvara magiju . To ajde je po meni -rec volje ,zelje. 

Razmislite o ovome ,pouka je jaka,a ima jos poruka koje su skrivene . Otkrijte ih ,volja je snaga i moc !

Нема коментара:

Постави коментар